LASEROWY PEELING

Laserowy peeling węglowy- Black Doll

Laserowy peelin węglowy znany pod nazwą hollywoodzkiego zabiegu Black Doll, to rewolucyjny zabieg z wykorzystaniem maski węglowej i wysokoenergetycznego lasera Nd: YAG Q-SWITCH (neodymowo-yagowego).

Głównym celem zabiegu jest oczyszczenie skóry oraz pobudzenie efektu liftingującego. Peeling węglowy eksfoliuje martwy naskórek wyrównując koloryt skóry, oraz niweluje przebarwienia powstałe w jej górnych warstwach. Węgiel aktywny skutecznie usuwa zrogowaciały naskórek i normalizuje wydzielanie sebum, wykazuje pozytywne działanie na stany zapalne przyspieszając proces ich gojenia. Po zabiegu widoczne jest zmniejszenie niedoskonałości w postaci wyprysków, zaskórników czy rozszerzonych porów. Wykonanie serii zabiegów przyczynia się również do stymulacji produkcji kolagenu. Po zabiegu zauważalne jest działanie przeciwzapalne i antybakteryjne oraz rozjaśniające, co w efekcie daje nam zdrową, prawidłowo ukrwioną i gładką skórę.

WSKAZANIA

• Trądzik pospolity,
  • Wypryski, zaskórniki, grudki,
  • Rozszerzone pory,
  • Zwiększone wydzielanie sebum,
  • Skóra wymagająca oczyszczenia,
  • Cera mieszana i tłusta,
  • Skóra z nierównomiernym kolorytem,
  • Ziemista, szara cera,
  • Przebarwiebia (w tym pozapalne po leczeniu trądziku),
  • Drobne zmarszczki

W celu uzyskania uzyskania zadowalających efektów peeling węglowy zaleca się wykonać w serii. dw Dla wyrównania koloru i seboregulacji warto wykonać 4 zabiegi w odstępach dwutygodniowych, natomiast w celu rozjaśnienia przebarwień i spłycenia drobnych zmarszczek zaleca się wykonanie 8 zabiegów.

*Utrzymanie się efektu uzyskanego po wykonaniu serii zabiegów peelingu węglowego w dużej mierze jest zależne od trybu życia oraz pielęgnacji domowej.

PRZECIWSKAZANIA

• Bardzo sucha i cienka skóra,
  • Choroby nowotworowe,
  • Blizny keloidowe (bliznowce),